Sunny Sunday

Igår så spelade jag ju match vilket inte gick så bra, men de var tuffa så... Sen så kollade vi på A-laget som det inte heller gick så bra för... det var synd men det var roligt att kolla på. Sen stack jag hem och pluggade lite musik, kollade på fotboll och lite så, idag så gick vi upp och grattade mamma som fyller år idag! GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! Sen så var jag och kollade på när Alice spelade match, de vann så det var kul! Nu sitter jag här och skriver och ska snart åka till Nova och plugga musik.. har prov imorn! Men ikväll så kommer det upp en video tror jag om vad som har hänt under min helg men vi hörs!
 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0