Min vecka

Vill börja med att hälsa välkommen till alla mina nya läsare!
Lite kortfattat om min vecka.
 
Vi har ju haft elevens val hela veckan och det har varit så skönt! Så härligt väder också! I Fredags så redovisade ju jag och Nova och det gick bra sen så åkte jag, sofia, alice och Nova in till stan och skulle kolla på taras/ragladys utförsäljning men det var så mycket folk så vi gick där i från, hittade två klänningar som kommer i ett tidisntällt imorgon! 
 
Idag så hade jag utbildningdag i fotbollen ,har det imorgon med! Det var sjukt varmt men helt okej! Vi var typ fem från mitt lag som var med på det och alla kom i olika lag så det var inte så kul menmen... Nu om en halvtimma så kommer Nova, Alice och Sofia hit och vi ska ha det lite mys ikväll! ska laga tacos blandannat och titta på eurovision song contest! Kollade precis på hockey och Sverige vann mot Finland med 3-0 i semifinalen! så nu är de i final! men nu måste jag gå kram! 
 
Älskar er!
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0