Elevens val- Dag 1

Hej
Idag har ja ju haft elevens val, eller ja kommer att ha det hela veckan men den började idag! Har varit en väldigt skön dag. Cyklade till skolan med Frida vid kvart över nio, sen så gjorde jag planktestet i skolan, ja klarade det iallafall så det var bra! Sen så gjorde Nova yoyo-testet som hon hade missat och sen så stack vi och åt och sen hem till henne och jobbade lite... så det har varit en skön dag.
Jag cyklade hem från Nova och jag hade motvind och det spöregnade så det var inte så skönt! Jag och Nova spelade även in en nyhetsraport idag haha om ni vill se den så kan ja försöka lägga upp den! Nu ska ja ringa nova och höra om imorgon, sen får ja se vad jag gör! vi hörs!

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0