29:e Maj

Förlåt för att jag inte bloggade igår..
 
Igår så var skolan som vanligt, på slöjden fortsätter jag och Nova med våra lådor/pallar och blir nog färdiga nästa gång! hahah, efter skolan så cyklade jag till Hemköp och hämtade en victoria secret- bodymist, för mamma fick det när hon fyllde år men den hann inte komma till hennes födelsedag. 
Mormor fyllde år igår också så vi firade henne och åt god mat och så, farmor var även här så det var jättemysigt!
 
Idag så ska jag, Nova, Jacob och Filip vara domare i fotboll för varje år så spelar toltorp mot krokstlätt och så behövde de domare, så vi ska hjälpa till med det! haha vi får se hur det går! men nu måste jag göra mig iordning, vi ses!

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0