Sunday!

Vaknade nyss, hade tänkt att berätta lite om igår!
 
På morgonen var jag ju på träningen viilket var riktigt skönt! Sen hem och duscha, äta och sen tog ja och Alice bussen till Nova som hoppa på den där och sen stack vi till stan, det var jättemysigt! Fick med mig en stickad tröja hem som jag visar sen! Sen gick vi och tog en glass på donkan, standard haha! Sen stack vi hem till oss, Nova och novas mamma var här, och sen så var även en gmmal granne till oss här, vi åt och hade mysigt! sen åkte de hem vid elva, och ja gick och la mig vid tolv, dagen var iallafall mysig, synd bara att den tog slut så fort.... 
 
Idag har ja inget planerat, blir väl lite plugg, ska cykla till affären och ladda på mitt busskort oxå! Men vi höres!
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0