Nytt i garderoben!

Denna fick följa med mig hem igår, den är lite mer gräddvit än vad den ser ut att vara på bilden, men aa.. Jättegosig tröja iallfall, har letat efter en vit stickad tröja länge, o så bara hängde den där igår, bra pris och allt! Det gillar vi! 
 
I morse följde ja med mamma och Alice och gick och köpte frallor, nybakta! mums! Sen har jag även monterat ihop ett skrivbord idag, inte den färgen ja vill ha, men vi ska nog måla det! Sen har vi även satt upp en lampa i mitt rum, en taklampa alltså, så nu ä det lite mer ljus i rummet! Nu ska jag nog plugga lite tyska, hörs sen! 

Kommentera här!
Postat av: <33

Åhh den va jättefin, vart köpte du den? Jättebra blogg!

2013-03-24 19:35:18

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0