Inget internet

Japp, det stämmer, har inget internet hemma, det är därför jag inte har bloggat! Så förlåt så mycket men får tyvärr inte tillbaka internet förrän vi flyttar så det är lite surt.. menmen det är ju om tre dagar(!) Så det är ju lugnt! Lovar att blogga massa när vi får internet igen, och visa bilde rpå vårt nya hem kanjag oxå göra om någon vill! 
 
Igår var det ju studiedag, det var skönt! Vaknade, gick upp och åt frukost, gick till Nova en sväng, och sen åkte jag, Alice och hennes kompis och käkade buffé, thai typ, det var iallafall jättegott! Sen hem och göra lite läxor, och sen blev klockan läggdags! hahah, 
 
Nu sitter jag med Nova för vi har en lång rast idag vilket är sköönt! Har bara matte kvar nu, sen slutar vi tjugo i två, så det är chill! När jag kommer hem ska jag bara äta lite och sen dyka ner i kemiboken, hahah, träning ikväll oxå, ska bli skönt! Men vi hörs när jag får tillgång till internet! pusss! 
 

Kommentera här!
Postat av: Anonym

Ja! lägg ut bilder på ditt nya hem när du flyttat!

2013-03-13 21:00:13

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0