25 Mars- 2013

Hej, hemma från träningen nu, och har precis duschat, hade tänkt att berätta lite om min dag...
 
På morgonen tog ja bussen och mötte upp Katja, Frida och Alex, sen var det en vanlig dag i skolan, sen hem och då cyklade jag och hämtade min victoria´s secret, bodymist. Var rädd att den inte skulle lukta gott, men det gör den! Så det är bra! Men när jag åkte dit så hade jag med mig pappas pass, eftersom att det var ha som hade beställt det, men sen så sa han som jobba där att jag var tvungen att ha mitt pass oxå, så då fick jag cykla hem och hämta det.... När jag hade hämtat de som stack ja till Katja en stund, det var kul och vi skrattade mycket! hahah, sen stack ja hem och ja och Alice gjorde våfflor! mumma! Sen satt ja lite vid datan och sen så bytte ja om till träningen. Det var skönt att komma ut och springa idag! Nu tittar jag på familjen annorlunda, sen ska jag nog gå och lägga mig tidigt idag, en lång dag imon... vi hörs då! 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0