2 Mars

Hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat men det har varit så mycket med skolan och då menar ja verkligen mycket! 
Igår efter skolan stack ja och Sara till åby simhall, vi ska ha simtest på tisdag, så vi testade och simma det och det gick bra! När vi skulle på bussen, så fråga vi om den gick till en hållplats som vi skulle till, men då stog vi på fel sida.... hahah så vi gick över och sen så åkte vi till en hållplats, oså stod det att bussen kom om två minuter så det var bra! men sen när den kom så körde den bara förbi och vi vinkade hur mycket som helst men den såg oss inte... så vi fick vänta länge på nästa buss vilket inte var kul! Sen på kvällen så mötte vi upp Nova oså gick vi till pizzerian och åt pizza o skrattade och pratade massa, riktigt mysigt var de! 
 
Idag har jag spelat match mot landvetter, de var en träningsmatch och de var både 98- och 99 lag, och vi vann med 4-0! Så det var bra! 
 
Snart när min lilsis har gjort sig klar så sticker vi och köper lite godis, sen så kanske jag är med nova, men får se om jag orkar, kanske bara är hemma och tittar på gossip girl som är sååå bra nu! 
 
Hörs sen! puuuss! 
 
Det var någon som hade kommenterat en negativ kommentar som inte var så kul, men om du inte tycker om något på min blogg så sluta läs den då! 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0