Skolavslutning

Idag så ver det skolavslutning, finally Sommarlooov! skolan idag var inte alls jobbig, musik, teknik fast vi städade bara, engelska där vi tittade på film och svenska där vi fikade och tittade klart på en film som det bara var 10 min kvar på sen fick vi sluta! Jag och Nova cyklade hem till mig, köpte en present till min lärare, sen gjorde vi iordning oss och gick med Frida till kyrkan, det var bra och mysigt, sen fick vi våra betyg utanför är nöjd så det är bra!
Nu ska ja snart sova för jag ska upp tidigt imorn och hjälpa min lillasyster och fixa hennes hår imorgonbitti för de har skolavslutning imorn! men vi hörs!
Jag tog typ inga bilder med min kamera men andra tog så de ska skicka bilder så de kommer upp!
 
 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0