23 grader!

Tänkte berätta lite om min dag:
Ja vaknade upp och tittade på teve en stund, gjorde mig iordning och städade lite här hemma, duktigt! Sen cyklade jag till Sara där även Nova va, de satt INNE och spelade spel, så typiskt dom.. haha! Vi gick iallfall ut och hoppade lite och sen cyklade vi till maxi och köpte glass och korv, haha. Sen hade vi brottom till träningen som var rolig! Nu hade jag precis duschat och ätit och sitter med pappi i soffan, imorn har jag inget speciellt planerat, men vi hörs! 
Hann inte ta kort på det jag köpte idag men ska försöka med det imorn! just nu har ja bildbrist...
 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0