10 om mig

Jag gillar rea, men lite väl mycket ibland, köper minst en sak varje rea som ja inte använder, ja köper det bara för att det är billigt.
 
Jag kan typ inte sova länge, vaknar typ alltid 8-9.30.
 
Jag är typ beroende av min mobil
 
Tycker fotboll är roligare än friidrott, mycket!

Jag gillar så mycket att får ett eget rum, men ja hatar att man måste städa det själv.
 
När ja målar mina naglar tycker jag att det är jobbigt att sitta och vänta tills de har torkat så de förstörs alltid.
 
Jag vill ha lååångt håår!
 
När jag är med mina kompisar så vill ja nästan alltid vara hemma hos mig, känner mig mer "vanlig" då
 
Önskar att ja hade massa pengar så att jag kunde shoppa allt jag vill ha, men ändå inte.
 
Nu kommer jag inte på mer, HEJDÅ!
 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0