Tisdag- dag två på veckan

hejsan på er! Först så vill jag bara säga förlåt för att jag inte har bloggat, men det har varit fullt upp, och jag har inte haft några bilder och jag har inte haft luft.... Så, nu fick ni några anledningar... hahah 
 
Skolan idag var väl som vanligt, men det var kul! Nu så har jag sittit och gjort läxan, tyska till imorgon, men jag kan det nog ganska bra nu! Men ja har inget mer att skriva, för det är detta som händer i mitt liv nu! haha, ingen träning idag, så idag ska jag bara ta det lungt, gå och lägga mig ganska tidigt...
 
igår var jag på träning, och det var sååå kallt! Vi sprang ute, det kändes bra, men det var såå kallt! Och då menar jag det verkligen! hahah, ne nu ska jag inte skriva mer, för då kommer inte ni att orka läsa! ska göra dag 7 idag eller vad det nu är oxå! puuuss
 
 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0