T G I F !

Ååååhhhh, Så himla sköönt med Helg! Första veckan avklarad för min del, den har väll gått bram har bara varit litetrött, och nu det senaste har jag varit lite yr... inte bra!!! Snön ar ju kommit hit oxå! mysigtmysigt.... Idag i skolan, var det en vanlig dag.... 
 
På måndag ska vi ta bananlack i skolan, tycker jag är gott hahaha! Ikväll blir det nog bara mys hemma, går nog inte på träningen idag, för jag känner mig inte riktigt bra.... 
 
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.... Nu sitter jag och skriver med Novas data! haha, men vi råkade byta på so:n idag... haha men vi hörs sen kraaam! 
 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0