Onsdag

Två bilder jag knäppte innan
 

Tjena på er! Idag är det Onsdag, och skolan var som vanligt, hade ju mega lång rast idag, och jag och Nova körde biljard, Nova fick i den svarta, igen... haha hon har fått det varje gång! Sen så spelade jag och Nova mot Magnus och Daniel, och gissa vem som vann? jag och Nova! Så himla bra är vi! 
 
När jag kom hem, så satte jag mig och åt och gjorde läxor, har ju biologi och kemi till imon, bara läsa på, så de är inte så kul...
 
Om en timma ungefär, sticker jag på fotbollsträning, egentligen så skulle vi vara ute idag, vilket jag tycker är väldigt kul, men istället för att det är så kallt, så blir det att vara inne....
 
jaja nu ska ja inte sitta här mer, för läxan kallar! haha nejdå, men vi hörs sen! 
 
kramisbananis!
 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0