med Noviii!

Hej!
 
Förlåt för att jag inte har bloggat idag, men jag har inte hunnit..... 
 
Idag har det varit en jobbig förmiddag i skolan, först matte, det var ju kul, sen so en timma, sen kemi en timma och sen biologi en timma, och detta hade vi med bara fem minuter paus mellan varje lektion! Det var jobbigt för lärarna stog typ bara och pratade med oss... vi jobbade typ inget heller... Sen så har vi mycket engelskaläxa till imorgon, men det har jag ju nästan redan gjort klart, så det är inte så mycket, och imorgon väntas en ännu längre dag! och seg, vi börjar tjugo över åtta och slutar tio i tre(!) Ååååhhhh, orkar inte..
 
 
Nu ska jag inte tjata om det mer, nu sitter ja hos Nova och vi försöker ladda över bilder som vi har tagit idag, för Nova har en ny kamera, så den har testats! hahah, den är jättebra! Men det funkar typ inte att ladda över bilderna... men nu läser nova i boken om kameran, så vi ska nog hitta det, hahah, ska gå hem snart, och då ska jag nog äta, göra det sista av läxan och sen ska jag gå och lägga mig tidigt idag! Har blivit sent de senaste dagarna, inte bra!!! 
 
nu ska vi göra ett sista försök, och om det funkar så kommer dagens outfit in senare! så kika in då vetja! kramis! 
 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0