Mat, engelska och glass;)

Åt precis nudlar och efter det glass! Nu sitter jag och gör engelskaläxan... Den är tills på fredag, men med musik på så går det bra! Den är ganska lätt oxå... Så jag gör den nu istället, så slipper man göra allt imorgon, bara öva lite!

Ikväll blir det träning, fotbollen börjar idag! Ska bli kul, men vi ska vara ute, det är bra, men det regnar så då blir det inte lika roligt att träna... Träningen är halv sju till åtta idag, det är tråkigt att den är så sent, menmen...

Nu ska jag inte skriva mer, och jag slår vad om att bara typ 20 procent av er läser mina inlägg på riktigt! Och inte bara kollar på mina bilder, hahaha

Kram


Har bildbrist så ni får en bild på en till bra låt!!


Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0