Dag 9- Favoritprogram och varför?

Jaa ni, jag har många program som jag tycker är bra, men här är en av de
 
LET´S DANCE: Detta är ett program som jag tycker är jättebra! men vet inte om det är slut? Det har ju varit några säsonger...
 
Let´s dance är ett program där det är typ 12 par som dansar, och en jury på fyra fyra personer som kollar in dansparen. Dansparen består av en som kan dansa, alltså på elitnivå, och en "kändis" typ som inte kan dansa alls. De dansar då med varandra, under ett par veckor, och dansar mot de andra paren. Juryn sätter poäng och de som får minst poäng åker ut. 
 
jag tycker att detta programmet är väldigt bra för jag har ju dansat pardans i många år, så det är roligt att titta på  det då ur de gör!
 
 
Okej, detta var kasnke ett lite udda inlägg men,men... 
 
 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0