Dag 7- Om staden jag bor i

Ja, jag bor då i en liten ort utanför Göteborg. Det är inte mitt inne i stan, men det tar bara tio minuter till stan och alla affärer, så det är såå braa! haha, nej men  min skola ligger på gränsen mellan Mölndal och Göteborg, jag bor i Mölndal. Det tar cirka tio minuter att gå till min skola, så det är bra! Men snart så flyttar ju vi till en större lägenhet, så då tar det kanske 10-15 min med bussen, eller cykeln! Jag trivs jättebra här, jättebra skola och snälla vänner! Så det är verkligen tur att vi inte flyttar så långt! Jag går ju i friidrott och fotboll, och det är inte heller så långt bort, på våren och somrarna och så när det är varmt, så cyklar vi, det tar typ bara en kvart, men på vintrarna så åker vi bil, och då tar det kanske bara runt fem minuter! Så det är bra, och sen när jag flyttar så tar det inte ens fem minuter att gå till träningen typ så det är jätteeebraaa! Det är även nära till åby simhall! Det är ju oxå bra! Det finns även något som heter mölndals bro! och det är några affärer typ, inte så mycket men ändå något! Nu har jag inget mer att skriva, men som sagt så trivs jag jättebra där jag bor! 
 
Glad att jag bor i Mölndal, annars hade jag inte träffat denna goa tjejen! Love U!
 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0