Dag 2. om jag fick en miljon så skulle jag...

Jag skulle så klart ge lite pengar till fattiga barn och sånt men om man räknar bort det så..
 
  • jag skulle vilja åka utomlands, tänk typ att vara i U.S.A, eller Thailand i en månad! Guuud va skönt det hade varit!
  • Sen så hade jag velat skaffa ett hus med pool innomhus, och utomhus! Nära havet, det hade varit värsta drömhuset! haha
  • jag hade velat ha ett sommarhus i Spanien eller nånting! 
  • Jag hade köpt mig en macdator, och en världsbra kamera! hahah
  • Sen hade man ju sparat massa också, tills man blir äldre
  • Nu kommer jag inte på något mer, men det finns ju massa saker man hade velat göra! 
 
 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0