Dag 1. En bild på mig + tio fakta om mig

 
1. Jag heter Emma Sonia Nilsson
2. jag tycker att fotboll är roligare än friidrott
3. När jag inte har något att göra så tar jag kort på mig själv ibland.. hahah
4. Jag kan inte vara utan min mobil, den är typ min bästa vän.. haha, dedär lät kostigt då men aa... 
5. Jag vill sova länge på vardagarna, men sen på helgerna så vaknar jag tidigt, PIGG!
6. Jag delar rum med min lillasyster, men snart får jag ett eget! 
7. Jag gick i pardans när jag var mindre, det fanns inte så många killar i min ålder som dansade då, så              jag fick dansa kille... men det gick iallafall bra! Vi hamnade på pallen på många tävlingar!
8. Den bästa årstiden är sommar!
9. Jag älskar att åka utomlands! Speciellt varma länder! Vill göra det hela tiden! haha...
10. Jag vill jättegärna åka till U.S.A! Tänk att gå runt där och shoppa och bada! Vilken upplevelse det hade varit! 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0