Taggaaa

Nu sitter jag i soffan och tittar på mästerkocken! De ser så stressade ut! hah, var och provade jitexkläder innan, och ja har beställt ett jitexsätt, eller set, säger man nog, men kommer inte få det på ett tag, så visar er då! Var inte med på träningen idag för att jag har varit sjuk, imron taggar jag skola, ska faktiskt bli kul! Eller ja, det har varit ganska skönt att vara hemma också... hahah, 
 
Imorn ska jag lämna in min data igen, eller alla skulle gjort det idag, för vi ska byta hårddisken, eller vad det nu heter, så allting kommer att försvinna, men jag har lagt över allt på ett USB-minne, så det går nog bra, men vi hörs imorn! kram! 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0