Pimpat telefonen!

Ååååh äntligen looov! Som jag har längtat, direkt efter skolan idag så åkte familjen ut och handlade lite, sen hem fort och på träning, det var väl kul, sen hem och äta och nu sitter jag och har pimpat min telefon! Jag har bytt färg på apparna typ, en i min friidrott lärde mig det och det blev skitsnygg!

Provet idag gick väl bra, skrev åtta och en halv sida, alla blev illröda i ansiktet, haha, blev skitstressad i slutet men hoppas på det bästa!

Nu ska ja snart gå och lägga mig tror jag för jag är jättetrött, har ingen dator heller nu för jag var tvungen att lämna in den för den var konstig... Puss och hej!


Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0