New in- Hollister

Här har ni en bild på va jag fick igår! Hade såklart på mig den idag, och till det hade jag ett par jeans från Gina.
 
Skolan idag var kul, sååå skönt med freeeedag! I skolan hade vi basketturnering, och mitt lag vann, då fick vi varsin klubba! haha, men jag tror att jag glömde den i skolan... typiskt.. 
 
Nu ligger jag i sängen och har precis redigerat lite bilder, bytt header ju, najs eller bajs?
 
Snart ska jag sätta på ett avsnitt av gg! Får se om jag går på träningen eller inte.... hatar att träna på fredagar, då vill man ju ta det lungt.... 

Kommentera här!
Postat av: Ebba

Vilken storlek har du på koftan??

2013-02-01 16:53:13

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0