Mysigare kan det nog inte bli!

Hej!

Nu ligger jag i min säng och gör läxor så mysigt att vara på ett bekvämt sätt och göra läxor tycker jag, fast läxorna kunde ju åkt bort egentligen hahah!

Idag skulle vi ju ha skapande skola, men den blev inställd bara för att de som håller i det var sjuka, så typiskt! Så vi fick gå tillbaka till våra riktiga lektioner... Men det gick bra ändå!

På so:N så fick man öva inför provet och jag Jacob Nova och Filip hade frågestund! Hahah kunde en hel del faktiskt...

På gympan så hade vi dans, polkadans typ! HahAh det var roligt!

Nu ska jag snapchata lite och göra mina läxor! Hörs sen eller något.. Puss


Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0