Första skoldagen check!

Ja, för mig iallafall, och veckan är snart slut, eller skolveckan! ska bli så skönt, fast sista lektionen är tyska, prov, vilket inte är kul! Men hoppas på att det går bra! Så nu sitter jag nog övar på det för detta är ett litet tidisntällt....
 
Idag i skolan så hade vi biologi, och kemi, efter varandra sådär som vi brukar ha, och vi hade vikarie på båda, så på kemin så hade vi matte, spelade lite spela och så, och sen på biologin så pratade vi lite om sniglar och så, haha tittade även på lilla snigel akta dig, på yutube och alla typ sjöng med.. hahah
 
Har egentligen träning idag, men hoppar den eftersom att jag har varit sjuk.... känns så skönt att vara frisk igen! 
 
Vi hörs sen kram!
 
Här får ni en bild på en frukost jag gjorde till mig själv igår tror jag, haha smoothie och rostmacka! 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0