Första dagen på lovet!

Hej! Har kommit hem nu och suttit mig i soffan! Idag så har vi ju varit hos mormor, och det var jättemysigt! Vi var ute och handlade lite och sen när vi kom hem till mormor igen så hittade jag gamla skidor som mormor hade haft, så då satte jag och Alice på oss och sen så åkte vi ut lite, vi hade inga pjäxor men det gick att ordna på ett annat sätt, haha nu ska ja bara mysa idag och imorgon kanske jag ska vara med Sara, ska hämta min dator på skolan oxå som har varit på lagning, ses!


Kommentera här!
Postat av: Madame Petite

Men vad skönt utan pjäxor, dem brukar ju alltid vara så obekväma ändå! Haha :)

Martina

2013-02-11 20:23:08
Hemsida http://www.madamepetite.blogg.se/

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0