2 days left!

Efter idag så är det bara två dagar kvar! Sen är det en vecka ledigt! ska bli så skönt!
 
Alla ska typ iväg någonstans, men inte jag! fast det är ganska skönt ändå, men kanske åker in till stan med någon om någon är hemma vill säga, men vad ska ni göra då? ska ni hitta på något skojj? skulle bli skitglad om ni kommenterade! Även detta är ett tidiställt men nu har ja matte och slutar om ungefär tio minuter, kort dag idag! hörs sen eller imorn! krAm! <3
303

Kommentera här!
Postat av: Anonym

Jag ska åka till paprika!

2013-02-06 13:58:43
Postat av: Johanna

Hej! Emma! <3
Jag ska åka skidor i Norge med min familj och Emma Magnussons familj!

Ha ett bra lov!
Kram
Johanna <3

2013-02-06 21:12:48

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0