Ikea

Nu sitter ja och pluggar det sista, ska packa saker till imon med, gympa imorn, det är kul! Sen så är ja så trött så får gå och lägga mig tidigt idag.. ska ju klara med en hel vecka att gå upp tidigt! 
 
Vi va ju på Ikea innan, har kollat ut garderob och så nu så vi ska bara åka och köpa den någon dag! Sen så kommer även mamma och pappas säng imon så då betyder det att ja ska få deras säng! En ganska stor är det ju så det är skönt! Köpte lite kuddar och sånt idag oxå som ja kommer ha i min säng, bilde rkommer om ni vill, annars kanske jag tar kort på allt när hela rummet är klart... Men nu ska pappi förhöra mig på läxan, så vi hörs!
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0