har glömt...

Hej! Förlåt för att ja inte har bloggat idag, men det har varit fullt upp! Efter skolan kom mamma och hämtade mig och då åkte vi till Ikea och köpte korgar till min garderob och lite så. Har hängt in alla kläder nu och behöver mer galgar.. haha. Kan visa bilder sen på den om ni vill! Nu ikväll har ja varit på träning och duschat och nu har ja gjort tidinställda till er som kommer upp i helgen! imorn kommer det hit några tjejer, så ska vi "fira mig" eller vad man nu ska säga... På Onsdag blir jag Fjortiizz! haha men då kommer släkten hit, så det blir mys! Imorn har ja studiedag och det är skönt! Men ska blogga imon om ja hinner! kommer också ta bilder på tjejjerna imorn! kram!


Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0