Urbanears!

Heej!
Nu sitter jag och över på svenskan, samtidigt som jag lyssnar på musik i Novas urbanears på en bra volym!!
Nova lade de i min gympapåse och sen gick hon hem för hon mådde inte bra... och nu pratade jag precis med henne och nu har hon fått magsjuka! stackarn! Krya på dig Nova!! jaja nu får jag försöka att göra klart svenskan och sen kanske jag ringer Alice för att planera lite för imon.... haha! ses ses I <3 U
 
Tycker sånnahära är roliga :)

Kommentera här!
Postat av: Sandra

Fick du animationstipset från mig? Haha ;) <3

Svar: haha! aa! Tack! <3
emmawnilsson.blogg.se

2012-12-04 20:37:14
Hemsida http://wexie.blogg.se

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0