Två bra appar!!

Hej! Nu tänkte jag berätta lite om dessa två appar som är på bilden, snapchat och bump.

Bump är en app där man kan skicka över bilder, appen är gratis, om båda telefonerna har bump och om den ena vill ha en bild från den andra, så krockar de bara ihop telefonerna lite och sen så åker bilder över!! Jättebra app tycker jag!!

Nu till snapchat, det är en app där man skickar bilder, vet ej om man kan skicka video, men man skickar en bild oxå väljer man sekunder mellan 1 och 10 sek. Det är så långt som den andra som man slickar till kan se bilden... Så man kan bara se bilden i upp till 10 sekunder, sen är den borta!

Det var två roliga appar som jag hade att erbjuda! Haha
Nu ska jag snart äta frukost ha dé


Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0