tjugotredje december tvåtusentolv

Hej! Har precis varit ute med Alice och skottat! Blev ju hur mycket snö som helst vid tre! Det syns knappat att vi har skottat och det gjorde vi bara för typ tio(!) minuter sedan! Så nu har jag kommit in och då drack jag lite julmust( gillar inte glögg, hahah) och pepparkaka! <3 Nova var ju här innan, och vi bytte julklappar! Men jag har valt att öppna mina som jag fick av henne imorgon bitti... Så då får ni bild! Åhhhh vad jag längtar nu asså! Ska göra videoinlägg idag oxå, ska ju berätta om min lilla "hemlighet" heheh.. Nu sk ajag fortsätta att ta vara på de sista timmarna innan uppesittarkvällen! Hörs sen då kraaaam
Har gjort lite nytt i menyn + att jag har bytt header! Vad tycks? hiss/diss
 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0