Tävlar om ett armband hos lisa!!

Jag tävlar om detta armband på lisas blogg! det finns fler färger också, men detta har jag valt om jag vinner, vilket jag hoppas att jag gör! Kolla lisas grymma blog hääär! och tryck häär för att komma direkt till inlägget om tävlingen!
 
nu ska jag nog till maxi med mamma! hörs sen
 

Kommentera här!
Postat av: Lina

Jag tycker att du ska skriva om dina vänner i advents grejen och lägga ut en bild på dom, skriv om typ 7 st skulle vara skit skoj<3

2012-12-09 17:26:12
Postat av: Lina

I advents grejen tycker jag att du ska skriva om fina närmaste vänner och lägga ut en bild på dom typ 7st <3

2012-12-09 19:44:49

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0