skoola!

Hej! 
Nu sitter jag här själv på golvet i skolan... haha! Nej men, Nova är ju sjuk idag, inte kuul! snart har vi SO! En timma! jag tycker att det är väldigt lååångt! Vi hade som läxa tills idag att skriva ner tre stora nyheter från rapport, och sen skriva om de, det gick fort och så, efter skolan idag så sticker jag med Alice D hem. Ska bli kul! Vi tar nog kort, så det kommer upp på bloggen! tror ikväll för jag har inga läxor!! skönt, hade ju svenskaprov innan lunch, det var ganska lätt! Fick tillbaka mitt fysikprov idag oxå.. det gick sådär! Nu börjar vi om en kvart så får se vad jag gör, har inga bilder, sorry men ikväll får ni se bilder, kramkram!
 
 
 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0