Mysmedpappa

Hej! Nu sitter jag i soffan och tittar på Robins med pappa! Mysigt såhär två dagar innan jul... 
Imon ska jag nog försöka att ja mig in till stan eller något, jag har missat att köpa en julklapp... attans asså, inte bra! Men har inget att skriva om, så ni får några bilder från igår när jag och Alice slog in våra julklappar! kraaaam
 

Kommentera här!
Postat av: Martina

Vad söta ni är! Och vilken fin blogg du har Emma! Jag har letat efter den för jag mindes inte vad den hette, men nu hittade jag den! Hoppas ni haft en fin jul, hälsa Alice, mamma och pappa också!
=) // Martina Davitkova

2012-12-27 16:41:50
Hemsida http://www.madamepetite.blogg.se/

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0