Monday, en vecka kvar!

Fin blandning där på rubriken va?! 
Nu är jag hemma frn skolan, slutade ju tidigt idag, så det var göött! Me njag har jätteont i halsen, men hoppas att det går över till imon! I skolan idag så hade vi först musik, man skulle typ vara två lag och göra lite roliga tävlingar, mitt lag vann! yeey! Sen på tekniken så tittad evi på någon film, men den var inte så bra hehe. Sen så hade vi engeska, det var en vanlig lektion och sen på svenskan så fortsatte vi att titta på hungerspelen, så hemsk är den, men verkligen värd att titta på! Sen så åt vi, men den var inte god, det var något potatismos typ.. och sen gick vi hem, och nu sitter jag här och ska göra klart tyskan och engelskan... lyssnar på julmusik oxå! Någon mer än jag som längtar till julafton, bara sju dagar kvar nu ju! Vet att jag skriver om detta i varenda inlägg typ, men jag läntaaar! nu ska jag göra klart läxorna, sen kanske det blir ett avsnitt av gg? hoppas att jag hinner med och orkar det!
 
Nu blev detta ett långt inlägg men hoppas att ni orkar läsa!!
hade ingen bild så det fick bli denna... bilder från google.... <3
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0