Mitt år tvåtusentolv

Köpte min nya jacka, som jag gillade väldigt mycket då, men inte alls lika mycket nu..
Kom hem från en vecka på Lanzarote, kom hem lite solbränd mitt i vintern
 
I Februari hände i så mycket, min lillasyster fyllde år, tog kort med Sofia, som ni ser på bilderna!
 
Mars lika så, våren kom men inget speciellt hände, vad jag kommer på nu iallafall
 
Jag gjorde en vattenfallsfläta på Sara, minsta kusinen fyllde fem år och vi praoade i skolan, tror jag...
 
Sprang skoljoggen, som man gör varje år på våran gamla skola, slog mitt rekord sen förra året, nöjd tjej! haha, sen tog man lite kort med frendooos! Fyllde även tonåring! 
 
Skolan slutar, sommarlov! Men man går ut sexan och slutar på krokslättsskolan, tjao krokslätt, hello Sörgårdsskolan! Tagga ett låångt härligt sommarlov gjorde man iallafall! 
 
Var med i Gothia Cup, gick ganksa bra, träffade även ett lag från USA som vi spelade vänskapsmatch mot! Det kommer jag nog aldrig glömma! 
 
Åkte till Rhodos en vecka! Såååå sköönt med mycket bad och sol! Badade även mycket! Sjuan började även, men var också några jobbiga dagar i Augusti, eftersom att det var något som hade hänt i familjen....
 
September var en lugn månad! Inte mycket vi gjorde, mest plugg, men tog lite kort på min lillasyster gjorde jag!
 
Tog mycket kort denna månaden! Både själv och med mina vänner!
 
Tog mycket kort på mig själv... haha ego! Halloween var även mellan oktober-November! 
 
December var en rolig månad! Tog kort med Alice! Julafton, fick mina underbara lila urbanears, och min parfym viva la juicy! 
 
Detta var vad som har hänt under mitt år! Tog väldigt lång tid att göra eftersom att man inte hittade så många bilder.... 
 
Kraam! 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0