Lördagsmyys med sis!

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket idagm, men jag har inte hunnit, när jag kom hem så satte jag mig vi datan och skajpade med Nova, sen stack jag dit, vi spelade mario kart och monopol! haha, sen när jag kom hem så var min gudmor här och vi bytte lite julklappar och sånt, jag fick ett presentkort på ikea från henne, som jag sen kan använda till mitt nya rum!! Nya rum? tänker ni. ja det är såhär att vi ska flytta! till en större lägenhet, så jag kommer att få et eget rum! åååh det ska bli så skööönt! 
 

Nu ligger jag med lillsis i det nygjorda rummet! För nu har vi gjort iordning mitt och ALice rum till ett vuxenrum! Kanske visar bilder sen om ni vill.... Nu ligger vi iallafall och tittar på hungerspelen, riktigt hemsk aså! Men verkligen värd att se!! Sen är jag väldigt trött nu med för jag. Sara och Nova sålde ju mölndalshäften, det var väldigt trögt i början, men sen gick det bättre! 
 
ses sen kraam! <3 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0