Lördag

Hej! Eller godmorgon, vaknade nyss och nu ligger jag och vaknar! Hahah Innan jag säger något så vill jag bara säga hej till mina nya läsare och hoppas att ni stannar! statistiken går ganska bra nu! idag ska vi typ sälja mölndalshäften med laget på mölndalsbro! Hoppas att det går lika bra för mig och Nova som det gick förra gången! Haha igår var det ju mycket snö som kom på kvällen/ natten, och nu är allt borta idag för att det har regnat!! Det är så himla tråkigt väder nu tycker jag... Men nu ska jag inte göra så att detta inlägget blir hundra rader långt... Men ni får ha det så bra så hörs vi sen! Kram har ingen annan bild så ni får en på julgodiset på juldagen! Haha


Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0