Kommentera!

Heej! 
 
Snart, eller imorgon så är det ju tredje advent! Det är alltså då bara en vecka kvar till dan före julafton! Åhh är det någon mer som längtar än mig? 
 
Men iallafall, varje advent så gör ju jag en "lucka" kan man säga, men jag vet inte vad jag ska ha i min tredje, så om ni vill vara snälla så kommentera! Och om du har en blogg så skriv den, för då får man en länkning utav mig på min blogg! Alla som ger förslag! Så kommentera vetjá! 
 
Nu ska jag gå och duscha heheh... <3
 
Dej gillar jag! 

Kommentera här!
Postat av: Stina

Jag tycker att du ska knäcka ett ägg i huvudet eller göra nån slags tävling med din kompisar eller äta kanel <3

2012-12-15 11:07:41

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0