Julavslutningen

Första bilden är på kören
Andra bilden är på Magnus i min klass som sjunger solo
 
Julavslutningen var bra! hehe...
 
Förlåt för så dålig bloggnig idag, men jag var först med mamma på maxi, sen kungsmässan och sen stack jag till liseberg med frida, alice, nova och sara! Det var mysigt! men jag gör ett inlägg efter detta där jag även lägger upp lite bilder. På kungsmässan idag så var det oxå jättemysigt med mammi! Vi köpte hur mycket julklappar som helst känns det som, hahah! Oxå tog vi en fika, bulle! Men nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder som jag tog idag! Men jag tog inte så många, men Frida tog mer, så när hon lägger upp så tar jag nog några av henne oxå! Ses sen då, kraaam

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0