Hemma

Hej!
Är hemma nu, det var väl roligt på julavslutningen... När vi skulle gå hem, så stog vi i dörren och tittade ut och då knuffade någon mig så jag tappade min cola-burk, och det blev ett litet hål i den och det började spruta så jag fick ta den och springa ut.. Pinsamt, men inte mitt fel så jaa... Nu ska jag titta lite facebook och så, ska ju göra en lucka på min adventskalender, men jag vet inte vad jag ska göra, och ingen kommenterar så det verkar inte som att ni vill ha en sådan lucka idag... men får la se vad jag gör..
Hörs sen kramkram! <3 
 
Vet inte om jag har lagt upp denna innan, men hade inget annat så ja... 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0