Gäster

Hej!
Det blev aldrig att vi åkte till min gudmor för hon hade blivit sjuk.. Men innan idag när vi sålde mölndalshäften så gick det jättebra! Jag och Nova sålde tillsammans, först gick det jättedåligt, men sen så gick det bara bättre och bättre, och tillslut så sålde vi alla man fick ( man fick tio stycken) Så det blev lyckat! Men nu om 2 minuter så kommer det gäster till oss, vi ska äta lite och så, mår inte så bra, har ont i huvudet och så men får hoppas på att det går över efter en tablett! Nu måste jag gå, men vi ses ikväl eller imon ha en trevlig lördag alla, för det ska jag iallafall ha!
Nu mår jag mycket bättre! haah! 
 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0