Första advent

Bild från google.se
 
God morgon!
Idag är det första advnet! Åhhh inte långt kvar till jul nu asså! Kollade på julkalendern i morse, då känner man verkligen julkänsla! Idag ska jag, mamma och Alice till mormor och ta en fika! Myyyyys Så nu ska jag gå och duscha, sen så åker vi! Men tar inte med mig datan idag så det kanske bli något mobilinlägg, annars så hörs vi när jag kommer hem!
 
Satt idag och gjorde en design, made by me! Tycker att den blir bra, men har bara lite småsaker kcar att göra.. om du inte ser den så tryck på uppdatera:) 
 
Nu måste jag skynda mig, hörs sen PUSS

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0