Fjärde advent

Idag är det den fjärde advent, sista dagen nu! Jag ligger i sängen och taggar till tusen! hahah... Idag ska jag ju köpa min sista julklapp, till min kusin, sen vid ett-halv två så kommer mormor hit, ska bli mysigt att fira jul med henne iår! Då ska vi göra en janssons frestelse, själv tycker jag inte att det är så gott, men det blir säkert roligt att göra! Ikväll ska vi göra skinkan oxå, och titta på uppesittarkvällen, bingolotto.... Hoppas att man vinner haha, vinner nästan aldrig på något sådant där... Nu ska jag nog snart äta frukost och sen så ska jag väll ta på  mig och sen får jag se vart jag åker och köper min sista julklapp! hahah, vi hörs under  dagen! pusspuss

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0