En liten bild

Heej!
Nu gick Nova precis hem, vi har skrivit på våra arbeten, vi ska skriva om varsitt djur som vi såg på universeum, jag skriver om en apa, hahah! och sen har vi skrattat, skrattat och skrattat... hahah! Det var kul iallafal, nu ska jag titta på teve lite med mamma och Alice, för pappa är typ på något julbord... Börjar tio imorgon igen! haha sååå skönt! vi ska bara redovisam och sen sticker jag och Nova in till stan en sväng! Det är typ något erbjudande på tara imon, så vi ska dit! Här får ni en bild på en orm, som jag tog på Lindas kamera! Tycker att den blev lite cool! 

Kommentera här!
Postat av: Micki

jättefin bild!

Svar: Taaack!
emmawnilsson.blogg.se

2012-12-11 22:22:23
Hemsida http://www.lifebymicki.blogg.se

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0