Adventskalender lucka 1

 
  • Urbanears: Rosa, såå braa ljud! 
  • Uggs Australia: Bruna! De är såå fina och skööna! Har alltid velat ha ett par!
  • Hunter+ strumpor: Finns sådana strumpor som är fleece fast med stickat utanpå som på bilden ni får längre ner, jag vill ha svarta matta hunderstövlar, enkla och väldigt fina!
  • Vivala juicy parfymen, och bodylotion: Luktar sååååå gooottt! Den luktar en blandning av mandarin, vilda bär, kaprifol, gardenia och krämig ambra som gör Viva La Juicy fräsch, kul och flirtig! haha! 
  • Abercrombie/ hollister: Önskar mig kläder från affärerena, men visade bara en sak...
  • Pengar: Såklart, då kan man ju köpa vad man vill istället för att få något som man kanske inte tycker om....
 
     Detta var min önskelista, önskar ju mig massa mer, men inte så som jag kommer på nu! 

Kommentera här!

Kommentera om du har något du undrar om eller bara vill säga något!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress(publiceras ej)

Din hemsida

Här skriver du din kommentar

Trackback
RSS 2.0